Säljes: pansar, en flaxekopter och några böcker
-
Re: Säljes: pansar, en flaxekopter och några böcker
Deal för min del! Hur vill du ha kosingen? Har du konto på Nordea eller Handelsbanken sp kan jag betala direkt till kontot, SEB och banken med den stiliserade eken är krångliga .....
Kan Stellan lägga ut så länge eller ska jag skicka med ett förseglat kuvert
till Gbg?
Kanske ska byta nick till 'Han som har en stor ...'
till Gbg?
Här läggs inte ut, sorry. Inte ens midjemåttet ska läggas ut.Robin Nilsson skrev:Deal för min del! Hur vill du ha kosingen? Har du konto på Nordea eller Handelsbanken sp kan jag betala direkt till kontot, SEB och banken med den stiliserade eken är krångliga .....
till Gbg?
Stellan Schroeder Englund
-
Hur/Var träffas vi för överlämning av kuvert ?
Are you talking to me? You must be talking to me...?Robin Nilsson skrev:Hur/Var träffas vi för överlämning av kuvert ?
-
Yep! I am writing to you 

Well, I see no one else here so...
Enklast är väl om EvR (fortsättningsvis benämnd som SÄLJAREN) meddelar dig (fortsättningsvis benämnd som KÖPAREN) sitt kontonummer. Jag (fortsättningsvis benämnd som Pusherman) har inte tid att flänga runt nu. Alternativet är att du tar dig till söder om Söder för överlämnandet men vi har ju ett banksystem sedan ett par år tillbaka som borde kunna hantera penningtransaktioner nätledes. Paypal?
Enklast är väl om EvR (fortsättningsvis benämnd som SÄLJAREN) meddelar dig (fortsättningsvis benämnd som KÖPAREN) sitt kontonummer. Jag (fortsättningsvis benämnd som Pusherman) har inte tid att flänga runt nu. Alternativet är att du tar dig till söder om Söder för överlämnandet men vi har ju ett banksystem sedan ett par år tillbaka som borde kunna hantera penningtransaktioner nätledes. Paypal?
-
Bankerna vill ofta ha betalt för att förmedla betalning, dito Paypal.
Vi får se vad Säljaren skriver.
/ Köparen
Vi får se vad Säljaren skriver.
/ Köparen
Insättning till bankkonto iz da shit enl. min mening. Är tveksam om de ens får (?) ta betalt för överföringar mellan svenska banker. Brukar nyttja det för köp/sälj i Sverige och har aldrig noterat att någon tagit betalt för det. Nåväl, jag skickar uppgifter till dig Robin så fixar vi det.
/E
/E
Erik von Rosen
-
Om man gör överförandet själver från sitt internet-exponerade konto så är det nog gratis, från en bank till en annan "över disk" tar de betalt för de rackarna.
Finns det över huvud taget ett fysiskt "bankkontor" som handskas med pengar numera? Skitsamma, bra att SÄLJAREN och KÖPAREN kommit överens tycker Da Pusherman!