Vanlig elkabel ifrån elfa.Glennaia skrev:Vad för Mtrl. Använder du till slangarna?
Little Nelly Airfix 1:24 (Färdig! bilder Sida 2)
Re: Little Nelly Airfix 1:24
Var det så enkelt
Mega tyck för hjälpen 

-
- Kontakt:
Vilken krispig modell du har fått till! Snyggt 

Blogg: http://modelhobby.eu
Jäklar i gatan vad den här var snygg! Har jag helt missat tidigare..
Nästan så man blir lite sugen själv.. :p
Mvh,
Niklas
IPMS Sydost
Nästan så man blir lite sugen själv.. :p
Mvh,
Niklas
IPMS Sydost
Nu är 007 kärran färdig. Ska bara få tag i en trevlig liten träbas som den kan stå på, panduro hobby hade slut på sin minsta modell..
Det tog bara sisådär 3 år att få eländet klart, iofs låg delarna mer eller mindre klara i 2år och vänta på montering
Har minst sagt varit ett frustrerande bygge och har varit nära ett par ggr att kasta den på sin sista resan men klar blev den i alla fall.
Färger: Alclad nyanser till metallerna, ZP Camel Lotus till det gula och ZP 2k lack.

Nu återgår jag till bygget av den finska moranen som jag äntligen funnit en ny propp och spinner till..
//Robert
Det tog bara sisådär 3 år att få eländet klart, iofs låg delarna mer eller mindre klara i 2år och vänta på montering

Har minst sagt varit ett frustrerande bygge och har varit nära ett par ggr att kasta den på sin sista resan men klar blev den i alla fall.
Färger: Alclad nyanser till metallerna, ZP Camel Lotus till det gula och ZP 2k lack.

Nu återgår jag till bygget av den finska moranen som jag äntligen funnit en ny propp och spinner till..
//Robert
Re: Little Nelly Airfix 1:24 (Färdig! bilder Sida 2)
Rackarns vad snyggt! Vilket otroligt jobb du lagt ned.
Hatten av!
Micke A
Hatten av!
Micke A
-
- Namn: Lars Befring
Re: Little Nelly Airfix 1:24 (Färdig! bilder Sida 2)
GILLA!
har du kollat "slöjd-detaljer" för bas?
har du kollat "slöjd-detaljer" för bas?
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72