Lite inspiration åt Stellan
-
Re: Lite inspiration åt Stellan
Intressant historia, men bilderna måste vara från olika tillfällen och ganska lång tid emellan med tanke på skadorna - jämför tex glaspartierna över cockpit på de olika bilderna.
Stefan
Stefan
Jo, enligt komentarerna så är det inte ens samma Cat på bilderna som nämns i texten. Måste ligga drösvis med Catar längs stränderna någonstans... Balla bilder var det dock!stefan karlsson skrev:Intressant historia, men bilderna måste vara från olika tillfällen och ganska lång tid emellan med tanke på skadorna - jämför tex glaspartierna över cockpit på de olika bilderna.
Stefan
Stellan Schroeder Englund
Här finns bilder innan den sköts sönder http://images.google.com/images?hl=en&q ... WP4gThsIBI
Catalinan är så himla fin! Liksom den ultimata tvåmotoriga grejen att ha om man har råd. När man ser inredningen och passagerarnas utkikande så känns det ganska självklart att inreda den som en flygande yacht.
Stellan Schroeder Englund
Vilken cool kärra.. varför har inte jag en sån! Känns ju definitivt mer användbart än vilken Gulfstream som helst. Tänk vika semesterresor man kan göra med den.. idag Svalbard, i morgon Smögen, i övermorgon badar vi i Egeiska havet..
Uppenbarligen bör man akta sig för mellanöstern. Östersjön är inte heller bra för Catalinor har jag hört..
/E
Uppenbarligen bör man akta sig för mellanöstern. Östersjön är inte heller bra för Catalinor har jag hört..
/E