Ett personligt tack (m.a.p inställt föredrag på 08-Open)

Här diskuterar vi, lägger ut bilder och har synpunkter på Modellexpo 08-Open och Open 2.0
SvenYoung
Inlägg: 2910
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:03
Namn: Sven Young

Ett personligt tack (m.a.p inställt föredrag på 08-Open)

Inlägg av SvenYoung »

Som en del av er märkte i helgen på 08-Open så ställdes mitt föredrag om scratchbygge in. Det var med stor besvikelse och förtret som jag var tvungen att meddela Open arrangörerna i sista stund att jag inte kunde genomföra föredraget med anledning av att jag hade nästan helt tappat rösten (inte resultat av sena nätter ute på stan, jag lovar :-)). Förkylningen som började förra veckan satt sig tyvärr på stämbanden.

Jag vill framföra att stort och varmhjärtat TACK till alla som visade enormt stöd och uppmuntran, och till alla som personligen kom fram till mig och uttryckte besvikelse över att detta inte kunde genomföras, det värmde verkligen.

Jag har sagt till IPMS Stockholm gänget att de har föredraget tillgodo, så det kan säkert bli möjlighet till detta i framtiden.

Jag ber ödmjukast om ursäkt till alla som såg fram emot detta, jag var redo och laddad, men sedan svek rösten.

Det riktigt positiva med detta var att MIG kunde få extratimmar till sin workshop, vilket var helt klockrent! :-)

Varmaste hälsningar,
Sven
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Plasticbattle
Inlägg: 712
Blev medlem: 26 jan 2012, 16:50
Ort: Sollentuna, Stockholm

Re: Ett personligt tack (m.a.p inställt föredrag på 08-Open)

Inlägg av Plasticbattle »

More MIG and a promise for next year. Can´t get better!! ;-)
Frank Glackin

The problem with common sense, is that it´s not that common!

http://plastic-battle.blogspot.se/
Skriv svar