Tack, alla!

Här diskuterar vi, lägger ut bilder och har synpunkter på Modellexpo 08-Open och Open 2.0
Björn Fransson
Inlägg: 3578
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Tack, alla!

Inlägg av Björn Fransson »

Tack allihop för ännu ett synnerligen väl genomfört evenemang med härlig stämning och många trevliga pratstunder. Extremely well done, folks! Många fantastiska modeller också, inte minst det makalösa Viggen-dioramat. Min favorit var dock den som välförtjänt tog hem Best in show, Toni Canforas makalöst vädrade Corsair. Jösses, amalia!

Kom i år undan hyggligt hos handlarfolket, hade med mig 549 spänn och handlade för... 549 spänn. Främst ännu en Eduard MiG-21 (en PFM).

Robert Bergwall: Återkommer om dekalerna. Mosquitoarket och Tunnanarket med den underbart slitna gröna, står högt på önskelistan. Hör av mig!

Vi ses nästa år! Eller i Göteborg. Eller (kanske) i Malmö. Tills dess: Limma lugnt!
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Tack, alla!

Inlägg av Stellan »

Tack för att du kom och tack för pratet :)
Stellan Schroeder Englund
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: Tack, alla!

Inlägg av Henrik R »

Jag måste hålla med Björn!
Grymt bra genomfört! All heder!
SvenYoung
Inlägg: 2910
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:03
Namn: Sven Young

Re: Tack, alla!

Inlägg av SvenYoung »

Jag ansluter mig till hyllningskören, tack till er i Stockholm för en toppenhelg.
Det här var första gången jag deltog personligen på 08-Open (har skickat upp en modell något tidigare år, men var inte med själv), blir definitivt inte den sista gången.
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
SvenYoung
Inlägg: 2910
Blev medlem: 25 jan 2012, 21:03
Namn: Sven Young

Re: Tack, alla!

Inlägg av SvenYoung »

Jag ansluter mig till hyllningskören, tack till er i Stockholm för en toppenhelg.
Det här var första gången jag deltog personligen på 08-Open (har skickat upp en modell något tidigare år, men var inte med själv), blir definitivt inte den sista gången.
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Skriv svar