Tunnan-börsen!
-
- Namn: Lars Befring
Re: Tunnan-börsen!
Del 4 i Heller-satsen, den där extraplåten vid jetutblåset, for iväg och försvann spårlöst. Nån som har en sån över?
Jo. Ska du ha den med posten eller räcker det med nästa möte när det nu blir?kai skrev:Del 4 i Heller-satsen, den där extraplåten vid jetutblåset, for iväg och försvann spårlöst. Nån som har en sån över?
Stellan Schroeder Englund
Nästa möte blir alldeles utmärkt. Tack!
Den absolut viktiga delen tas med då. Skönt att bli av med lite utrymmeskrävande skrot...
Behöver lansdställ till tunnor
Hej
Jag behöver landställ och hjul från Heller-tunnor för att reparera några pågående projekt.
Finns det någon som har nåt sånt över ?
Gärna till torsdagen byggmöte
Jag behöver landställ och hjul från Heller-tunnor för att reparera några pågående projekt.

Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Re: Behöver lansdställ till tunnor
Hjul har jag ett par men ställ är det nog värre med. Böja till ett gem... kanske? Kollar.olindau skrev:Hej
Borde ha en komplett uppsättning, ska kolla!
/Fredrik
/Fredrik
"Bet Kinder, bet! Morgen kommt der Schwed!"
-
Jag har två omgångar huvudställ, två omgångar nosställ samt en omgång huvudhjul som jag inte behöver till min tunna. Dessa kan du få.
Jobbar ju i Kista, så kan svänga förbi dig efter jobbet imorgon.
Jobbar ju i Kista, så kan svänga förbi dig efter jobbet imorgon.
Mattias Linde
http://www.ipmsuppsala.forum24.se/
http://www.ipmsuppsala.forum24.se/