Nu har vi äntligen kunnat bekräfta med Skytteholmsskolan att vi får tillgång till lokalerna helgen den 25-26:e april!
Skriv in det i kalendern, plocka fram bubbel att fira med och bygg till årets tema: KOREA
Datum för 08 Open 2020!
-
Re: Datum för 08 Open 2020!
Jag jobbar den helgen så mina koreanska ubåtar får stanna hemma men jag bjuder på detta som bygginspiration

Lär inte heller dyka upp, tyvärr.
Björn, en utmaning till utmaningen på tema Korea: knåpa ihop en Australiensisk Gloster Meteor F.8 à la eggplane. Blir ju liksom ägg i formation då du har kropp och två motorer att ta hänsyn till.
Björn, en utmaning till utmaningen på tema Korea: knåpa ihop en Australiensisk Gloster Meteor F.8 à la eggplane. Blir ju liksom ägg i formation då du har kropp och två motorer att ta hänsyn till.
Stellan Schroeder Englund
-
- Kontakt:
Hur anmäler man sig?? det var 11 år sen jag var med så behöver lite uppdatering hur man gör
samt vilka hotell ligger närmast mässan??

Anmälningsformulär etc kommer upp framåt februari, övrig information kommer att finnas på Open-sidan så fort vi hunnit uppdatera den.
Vad gäller hotell så är Park Inn det som ligger närmast, men en sökning ger ett antal andra hotell i krokarna.
Välkommen åter!
Vad gäller hotell så är Park Inn det som ligger närmast, men en sökning ger ett antal andra hotell i krokarna.
Välkommen åter!
Tack för info 

Såg att Open ännu inte är med på Scalemates lista över events. Kanske kan vara bra att lägga upp där också?