GWH Mig-29 vs dammsugare

Här skriver vi om vad som faller oss in.
Diskussion och frågor om forum och hemsida bör hållas här.
Göran
Inlägg: 166
Blev medlem: 26 jan 2012, 17:36

GWH Mig-29 vs dammsugare

Inlägg av Göran »

Livet består av massvis av möjligheter. Det har jag i alla fall sett på Dr Phil. När det kommer till att välja mellan att pula med Mig-29:an eller att använda min nya dammsugare så är valet enkelt. Dammsugaren vinner på K.O. Varför? Jo därför att;

-Man behöver inte slipa och spackla skiten får att få den att fungera. Än mindre limma ihop den.
-Man får betydligt mer vuxenpoäng av att dammsuga än att bygga.
-Det blir rent på golvet så att man lättare hittar alla modellrelaterade delar man tappat på nämnda golv

Ja listan kan göras hur lång som helst. Håll med om att ni blir liiite avis i alla fall på min sprillans nya dammsugare. Den har väldigt lång sladd så man slipper byta kontakt. Den har även steglöst "sug" (eller vad det heter på dammsugarteknologi) så man kan dammsuga 24/7 utan att störa omgivningen.

Men viktigast av allt. Den är så förbannat snygg. Kolla in färgkombon bara. Jag funderar dock på om man skall dit en döskalle eller två plus lite flames för att få den lite mer macho. Det visar sig.

Så, om modellbygget och livet i övrigt suger, investera i en ny dammsugare. Funkar för mig som man säger på Vitae Pro.

Mvh
Göran

Bild
Bild