Det härliga med livet i plast & svammel

Här skriver vi om vad som faller oss in.
Diskussion och frågor om forum och hemsida bör hållas här.
Hampus
Inlägg: 87
Blev medlem: 28 jan 2012, 20:02

Det härliga med livet i plast & svammel

Inlägg av Hampus »

Har precis maskat av några modeller och det är nästan alltid samma stora lycka. Även om det inte alltid blir bra.
Naturligtvis så lyckades jag få ett övertryck när jag målade."Puff" sa det i koppen så nu har kökstaket en plätt spotty disc-cammo(vi har alltid disk i köket HAHA!) :lol: Det var bara svart färg så det syns knappt i taket >_<
Alla i hushållet var inte lika imponerade av min fantastiska insats i taket då köket är relativt nyrenoverat. Tur man har kvar takfärgen 8-)
Jag kommer ta tag med taket "senare" och tänkte jag skulle försöka bli klar med en vagn istället. Den fina interiör del som man stött på jämt och ständigt i nästan var ask man kikat i och haft liggande i samtliga reservdelslådor är nu helt väck. Alltid så. Jag kunde ju jobbat med de andra vagnarna som står i samma stadie, men det känner jag inte för :( . Det är alltid 15 hjul man hittar av 16. Alltid något skit som försvinner och det är alltid den sista. Och den hittar alltid på den plats man letade sist på. Hade varit roligare om man hittade den först. Eller varför inte SLAPP bli av med den sista av X. Nu kör jag stenhårt med burkar till hjul och prylar men Murphy kommer bara sparka mig i baken. Precis som han gjorde när jag stod med koppenfärg i köket.

PS: Om någon har den fruktansvärt oanvändbara interiördelen till Italeris bergepanther med fula sitsar och uselt detaljerad transmission över, så är jag intresserad.

Hampus