Intressanta artiklar om kalla kriget
-
- Namn: Kalle Nordlund
Intressanta artiklar om kalla kriget
Kanske ni känner till denna sida men den är väl värd att påminna om. Kalla krigets historia med Hans J. Massor av intressanta och välskrivna artiklar med många fina fotografier, kartor och grafik. http://hjak.se/
-
- Namn: Johan Erlandsson
Re: Intressanta artiklar om kalla kriget
Kul sida. Jag tror att han som driver den gick sista året på SFA samma år som jag läste ett år i Karlsborg.
Är det någon som vet om det går att komma in på F6 fd flottiljområde nu? Läste någonstans att försvarsmakten var på väg tillbaka in på området.
Johan i Hok
Är det någon som vet om det går att komma in på F6 fd flottiljområde nu? Läste någonstans att försvarsmakten var på väg tillbaka in på området.
Johan i Hok
Nog gick jag på SFA i Karlsborg alltidJohan i Hok skrev:Kul sida. Jag tror att han som driver den gick sista året på SFA samma år som jag läste ett år i Karlsborg.
Johan i Hok

-
- Namn: Johan Erlandsson
Hej Hans!
Vi har nog träffat på varandra under ett års tid, SFA var ju inte någon jätteskola direkt. Jag läste bara första året innan jag valde att gå tillbaka till Kalmar och ta min sjökaptensexamen i stället.
Om jag minns rätt höll du i dataundervisningen och hade skrivit kompendiet vi använde?
Johan i Hok
Vi har nog träffat på varandra under ett års tid, SFA var ju inte någon jätteskola direkt. Jag läste bara första året innan jag valde att gå tillbaka till Kalmar och ta min sjökaptensexamen i stället.
Om jag minns rätt höll du i dataundervisningen och hade skrivit kompendiet vi använde?
Johan i Hok
Det är korrektJohan i Hok skrev:Hej Hans!
Johan i Hok