så taxi hem igen 350 kr. Så det blev en dyr helg utan att rumla" (man får ju tillbaka lite på försäkringen i alla fall

Det finns alltså fler Nelson där ute? Min Nelson ligger och biter mig i tårna nu precis.Lennart skrev:Tack för omtanken killar! Jo då helt klart,kostnaden är oviktig egentligen, bara hunden blir frisk. Kan tänka mig att det kostar i Usa Sven.Summan för telefon beror på att det var jourtid en söndag,blev bara så snopen! Men Nelson" är på bättringsvägen redan /Lennart
denstore skrev:Det finns alltså fler Nelson där ute? Min Nelson ligger och biter mig i tårna nu precis.Lennart skrev:Tack för omtanken killar! Jo då helt klart,kostnaden är oviktig egentligen, bara hunden blir frisk. Kan tänka mig att det kostar i Usa Sven.Summan för telefon beror på att det var jourtid en söndag,blev bara så snopen! Men Nelson" är på bättringsvägen redan /Lennart
Veterinärräkningarna är kusliga ibland. Särskilt som att vissa saker är kopiöst dyra. Övervakning på djursjukhus kan kosta hela förmögenheter.
Jo då,Lord Nelson" är det Janne !Janne Nilsson skrev:Du menar Lord Nelson, förmodar jag?
Janne Nilsson