Oumbärlig manick?
Re: Oumbärlig manick?
INTERNET! Hur ska man kunna bygga nåt om man inte har Internet för att kolla upp hur folk har löst saker och ting!!!
Mmmm, musik är bra för flytet.Lennart skrev:Lyssna på klassisk musik,blues och hårdrock /Lennart
Stellan Schroeder Englund
Haha ja jag får väl ställa mej i skamvrån en stund.Stellan skrev:Nejnejnej, Trollis. Du har missupfattat; det ska vara något som underlättar för modellhobbyn, inte som själ tid från det. Suck.Trollis skrev:http://www.youtube.com/watch?v=v5fS4RF3ht0
Som lego fast med 1or och 0or![]()
Otroligt kul men stjäl allt för mycket av byggtiden tyvärr![]()
MvH Anders "Trollis" BernhardssonHur går det med din M-60, klar än?
Men datorn och ficklampa är nog dom 2 som underlättat mest får min del...... oh ja just det, jag är ju ensamboende så nåt bråk blir det inte heller.
Packning och tillbehören till M-60an är tydligen fått ben oh är ute på utflykt för tillfället tyvärr.
Men var ikke oroliga, rätt som det är så duker det upp nån bild på'na igen.
MvH Anders "Trollis" Bernhardsson
"Time to find out who you really are.. what are your hobbies and interests?"
-
- Namn: Urban Gardini
- Kontakt:
Ficklampa är ju ett måste på byggbordet. Perfekt att ta till när man med jämna mellanrum tvingas till pausgympa på golvet letandes efter den där minimala och oumbärliga prytteln som inte kom överens med pincetten...
Modellbyggare gör det med modeller.
What is the color when black is burned? - Neil Young
What is the color when black is burned? - Neil Young
-
Får ofta ont i nacken av att hänga framåt så mycket som man gör. Tog hinken jag brukar tvätta plast upp&ner på bordet så modellen kommer upp under näsan. Bra avlastning.
-
- Kontakt:
Radion. Är en riktig radiot! Går inte att bygga utan den!
Ni som har angett "datorn"... hur gör ni? Om jag skulle nämna en pryl som s ä n k e r mitt byggande så skulle det bli just datorn. Å inte är det Bf3-spelandet som rör till det. Snarare möjligheten att gegga ner sig i detaljer, leta referensbilder och nya fräcka projekt, hålla koll på nysläpp, beställa... ... ... skriva på forum...
Fast iofs... när jag väl bygger så blir det oftast med program från P1 i bakgrunden... via datorn. Ska nog klippa förra veckans avsnitt av "Livet är en fest" och limma lite Abrams nu.

/E
Fast iofs... när jag väl bygger så blir det oftast med program från P1 i bakgrunden... via datorn. Ska nog klippa förra veckans avsnitt av "Livet är en fest" och limma lite Abrams nu.

/E
Erik von Rosen
-
Jag grottar inte ned mig alltför mycket i referenser. Bara på en lagom nivå, som jag själv ser det.zapper skrev:Ni som har angett "datorn"... hur gör ni?

Dessutom spelar jag musik med datorn, vilket är mycket viktigt för att komma i rätt stämning.