Hehe, Sven nämner aldrig något om handlare eller plast, kanske ute efter annat att göra eller titta på?Öken-Erik skrev:Stellan, jodå, alla butiker besöktes och jag skrev en researtikel om min resa i Skala, det med "2001 omslaget".
Sven, inte lönt att stanna på väg till eller från Moson, dom flesta tjeckiska försäljarna finns i Moson den helgen...
Öken-Erik
CU@C4
Pragvåren anno 2012, en liten reseberättelse med bilder
Re: Pragvåren anno 2012, en liten reseberättelse med bilder
Stellan Schroeder Englund
Finns det något annat?
Öken-Erik
CU@C4
Öken-Erik

CU@C4
Det ryktas om det i alla fall 

-
- Namn: Urban Gardini
- Kontakt:
Behövs väl inte heller. Så länge han har plastic card så behöver han ju ingen annan plast...Stellan skrev:Hehe, Sven nämner aldrig något om handlare eller plast, kanske ute efter annat att göra eller titta på?
Modellbyggare gör det med modeller.
What is the color when black is burned? - Neil Young
What is the color when black is burned? - Neil Young
Plastic card = Kreditkort? 
Öken-Erik
CU@C4

Öken-Erik
CU@C4
-
plasticard: Modellbygge à la IKEA, platta paket .....

Tack för den väldigt uttömmande reserapporten Stellan, jag lär PM:a dig för lite adresser och så inför min resa.. 
Mvh,
Niklas
IPMS Sydost

Mvh,
Niklas
IPMS Sydost
Gör så. Ska se om jag kan hjälpa dig med något.Niklas skrev:Tack för den väldigt uttömmande reserapporten Stellan, jag lär PM:a dig för lite adresser och så inför min resa..
Mvh,
Niklas
IPMS Sydost
Kul minireportage Stellan! Jag kan bara instämma med er som prisar staden! Ni som inte varit där bör definitivt åka dit! En stad som funkar för alla smaker och intressen. Alla kan hitta något som tilltalar!
//BjörnK
//BjörnK
Jag kan bara instämma med alla som lovordar Prag, en otroligt vacker stad och det är billigt. Jag lyckades genomföra den åttonde dödssynden när jag var i Prag i tre veckor i februari, nämligen att inte besöka en enda modellaffär, gör om det den som kan. Det ligger till så här att jag var där genom jobbet och hade ledigt endast två söndagar, så tiden ont om tid helt enkelt. Men jag har sett den tjeckiska flygindustrin från insidan, alltid nåt. En sak man inte ska missa i Prag är att dricka fäsköl, otroligt gott.