Redigera länkar

Här skriver vi om vad som faller oss in.
Diskussion och frågor om forum och hemsida bör hållas här.
Pål Björkman

Redigera länkar

Inlägg av Pål Björkman »

Hur redigerar vi befintliga länkar? I min tråd om J29:an så har länkarna flyttats på Photobucket så bilderna inte syns. När jag försöker redigera så syns bara inläggen. Jag kommer inte åt att editera bildlänkarna. /Pål
olindau
Site Admin
Namn: Olle Lindau

Re: Redigera länkar

Inlägg av olindau »

Jag förstår inte heller för när jag går till ditt inlägg, med trasiga bildlänkar och trycker på redigera inläggsikonen dvs pennan uppe till höger så nog ser jag dina bildlänkar alltid. Det kan bero på att jag är admin.

Kan du editera nåt annat t.ex text i inlägget ?

/Olle
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Pål Björkman

Inlägg av Pål Björkman »

Hej Olle
Skit bakom tangentbordet :oops: Fixar detta ikväll. /Pål
olindau
Site Admin

Inlägg av olindau »

Ditt inlägg kan vara för så gammalt att du inte kan redigera det.
Du får ingen redigeringsikon märkte jag när jag testade med dina behörigheter.
Tror jag !

Lägg bildlänkarna i ett nytt inlägg t.ex. i denna tråd så flyttar jag dom till originalinlägget.

/Olle
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Björn B
Namn: Björn Bäcklund
Kontakt:

Inlägg av Björn B »

Kollade på ett inlägg från 2012 för att se om jag fick en redigeringsikon vilket jag gjorde. En bild hade försvunnit i det inlägget så då fick jag testa att redigera och det funkade på ett så gammalt inlägg.
olindau
Site Admin

Inlägg av olindau »

Ok

Har för mig att jag läst nånstans att inlägg inte skulle gå att redigera efter viss tid och efter att nån svarat.
Det kan vara borttaget i senare release eller så finns det nåt adminval som jag inte kommer ihåg just nu.

/Olle
Olle Lindau
olindau
Site Admin

Inlägg av olindau »

Det går att begränsa redigeringstid, dvs man får bara ett visst antal minuter på sig. Just nu inte påslaget.
Det går att begränsa borttagningstid, dvs man har ett antal minuter på sig att ändra sig och ta bort inlägget. Just nu inte påslaget.

Med ovanstående inställningar så får ju användarna ett förtroende att de inte ändrar i gamla inlägg om debattens vågor börjar bli höga. ;)
Olle Lindau
Skriv svar