Uttalande från styrelsen

Här skriver vi om vad som faller oss in.
Diskussion och frågor om forum och hemsida bör hållas här.
SvenYoung
Namn: Sven Young

Re: Uttalande från styrelsen

Inlägg av SvenYoung »

Stå på er, Stellan.

håller med att det är otroligt synd att ett forum (och föreningar och personer) som ägnar sig åt en hobby skall drabbas på det här viset.

Erkänner att jag själv trodde initialt att det kunde finnas hopp om en attitydförändring hos personen i fråga, men icke..

Ni har mitt stöd.
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Andre B.
Namn: Andre

Inlägg av Andre B. »

Trodde länge att vår hobby sluppit människor som hade tid och ork att lägga ner på sånt här. Hoppas att alla här slipper sånt här fortsättningsvis. Starkt av er att visa att sådant här beteende inte är accepterat!

/ Andre
Bättre allt för många obyggda och påbörjade modeller i garderoben och i lådor än en enda modell för lite... 8-)

Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).
Pulpinator
Kontakt:

Inlägg av Pulpinator »

Jag vill bara helt kort säga att vi verkligen uppskattar sättet detta bemötts på, exemplariskt, IPMS Stockholm.
Kan vi nu återgå till att ha kul, bygga modeller, prata teknikhistoria och driva ev företag så är jag gladare än glad :D

Keep on modelling!
Hasse, Hobbybokhandeln
/Hasse Göransson - bokkrämare
Lennart

Inlägg av Lennart »

Eftersom jag sjäv blev utsatt för hot och trakasserier för ett antal år sedan, så har jag hållit mig avvaktade med kommentarer.Det är trist att man inte kan komma vidare genom dialog. Men det beslut föreningen tagit, står jag helt bakom / Lennart
Skriv svar