Finns det något dolt budskap i att bli sjuk?

Här skriver vi om vad som faller oss in.
Diskussion och frågor om forum och hemsida bör hållas här.
Stellan
Kontakt:

Re: Finns det något dolt budskap i att bli sjuk?

Inlägg av Stellan »

Galant, vad vore detta forum utan några ordentliga splatter-studier? När man jobbade på hemtjänsten var det spännande när vks gick...

Även om det är ett par veckor kvar till bygghelgen så vågar jag inte förutse något just alls nu.
Stellan Schroeder Englund
Håkan F
Namn: Håkan Frid

Inlägg av Håkan F »

Huvudsaken är att man kan skratta åt eländet efteråt.
mvh / HåF
Enzo
Namn: Krister Sjöström

Inlägg av Enzo »

Vinterkräksjukan. När mina barn var i dagisålderna så lärde jag mig att man kan få det två gånger på drygt en vecka. Man kan inte dra en nerkräkt tröja över huvudet utan att bli smittad...

Krister
Blankt är fint
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Enzo skrev:Vinterkräksjukan. När mina barn var i dagisålderna så lärde jag mig att man kan få det två gånger på drygt en vecka. Man kan inte dra en nerkräkt tröja över huvudet utan att bli smittad...

Krister
Visst är det så, en gång är ingen gång. Två gånger är definitivt två gånger för mycket.
Micke A

Inlägg av Micke A »

Ditt inledande inlägg verkar smittsamt Stellan... :o Har läst tråden som växt fram och började känna mig rejält förkyld igår. Idag vaknande jag jag med feber och värk i kroppen... :cry:

Micke A
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Micke A skrev:Ditt inledande inlägg verkar smittsamt Stellan... :o Har läst tråden som växt fram och började känna mig rejält förkyld igår. Idag vaknande jag jag med feber och värk i kroppen... :cry:

Micke A
Nejnejnej, det var ju inte så det var tänkt. Stackars dig Micke! Själv är jag tillbaka på jobbet idag men känner hur kraften sviker i armarna, får ta det lugnt idag.
Skriv svar