Fynda lite pärlor inför hösten.

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Nicklas Karlén
Inlägg: 881
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:00
Namn: Nicklas Karlén
Ort: Norrköping

Fynda lite pärlor inför hösten.

Inlägg av Nicklas Karlén »

Det är dags att inse att mitt intresse för en del av mina lådor i förrådet är så lågt att jag för reda pengar kan skiljas från dem och hoppas att de kan få ett nytt och bättre hem.

Jag har följande objekt till salu och i det flesta fall så finns det lite extra till varje låda som följer med.

Flyg 1/72

Trumpeter British "Gannet" AS.MK1/4 inkl. två set med Airwaves fotoets till cockpit och vingfällningen. 200:-
Testor Norhrop B-2A Stealth bombare, lite ful låda men i övrigt oröd. Blir ca 70 cm mellan vingarna. Går för rätt höga belopp på Ebay. 400:-

Flyg 1/48.
Eduard Sopwith F1 Camel Combo 2 in 1, 250:-SÅLD
Best Choise JAS 39B/D. Italeris tvåsits 39 med väldigt mycket resin och ets från CMK, 300:- SÅLD

Pansar 1/35

Trumpeter AS 90 bandhaubits. 100:-
Revell M109A6 Palladin bandhaubits inkl. eduard ets, 200:-
Italeri M109E4/G/A1/A2 bandhaubits inkl nya länk för länkband i plast (T-136) från Skybow, 150:-
Revell Leopard 2A4 (låda 03193) inkl en ny metall och resin eldrör till 120 kanonen (blir en fin strv 121 om man vill). 300:- SÅLD
AFV Club M1126 Stryker inkl Eduard fågelbur set no 36002, 500:-

Köp allt för 2 000:- så står jag för frakten.

Finns i Norrköping och jag har möjlighet att skeppa under denna vecka innan jag åker på semester och då blir det lite fördröjning.

Nicklas Karlén/IPMS Östergötland
Vid tider av oro och fara för staten, åkallar vi Gud och hyllar soldaten.

När faran är över och fyllda blir faten, då glömmer vi Gud och föraktar soldaten