Av mig efterlängtad, och jag är säker på att leverantören av Zvezda längtat efter den också, om inte bara att få slut på mitt tjat!

199kr för en rätt fräsch MiG-29. Jag skulle vilja säga väldigt fräsch, men eftersom den varit på gång i ett par år så vet man inte hur fräsch den egentligen är. Kanske luktar gammal sovjetsocka eller är lika välpolerad som Putins utseende?

Ja, alltså, det där med hyllvärmare. Många kit man verkligen inte vill rea ut, men lagerutrymme är at a premium. Dessutom ligger en hel del kit som distributörer rear ut där också. Många är det en eller två kvar av, så passa på.

Plus Model är för mig en favorit, de gör inte bara de otroligt användbara blysnörena utan också udda skapelser som Multicar M-22 med ett utseende bara en Trabant kan gilla! Nytt är att de, liksom många andra, gjort mjuka tufvor för flygande bäckasiner att söka whila på.

Dubbeldraken fortsätter! Köp en Draken och få rabatt på den andra. Eller om det var att du köper den andra Draken och får rabatt på den första? Tillsammans blir det i alla fall 649kr för två kit fyllda med välfärd! Rabatten läggs på automatiskt i kundvagnen!

Efter att nästan ha fått in allt Eduard i shoppen så är det dags för Aires. Det har börjat lite smått med de detaljer som har svensk koppling, men fler är på väg. Är det så att du desperat måste ha luftbromsar, säte eller annat så maila info@mamoco.se så ordnar jag det.
Snart är det också någon form av ettårsjubileum!