Runda basplatta till modeller
Runda basplatta till modeller
Var köper man runda basplatta till modeller?
-
- Namn: Urban Gardini
- Kontakt:
Re: Runda basplatta till modeller
Jag såg någon på Facebook som tillverkade en mängd olika basplattor i trä och sålde men om det var några runda vet jag inte på rak arm. Kan försöka kolla åt dig.
Modellbyggare gör det med modeller.
What is the color when black is burned? - Neil Young
Finns en väldigt billig lösning på blomsterlandet eller motsvarande butik. "Tallriken" som ligger under krukan för att samla vattnet går utmärkt att vända på. Finns då som klassisk terracottafärgad lervariant men även i olika former av plast.
Tack. Det skulle va snällt.Urban Gardini skrev:Jag såg någon på Facebook som tillverkade en mängd olika basplattor i trä och sålde men om det var några runda vet jag inte på rak arm. Kan försöka kolla åt dig.
Hade inte tänkt man kunde använder den på så viss. Kan naturligtvis kolla; men vill också kolla på träplatta. Har du en bild på en?Pyret skrev:Finns en väldigt billig lösning på blomsterlandet eller motsvarande butik. "Tallriken" som ligger under krukan för att samla vattnet går utmärkt att vända på. Finns då som klassisk terracottafärgad lervariant men även i olika former av plast.
För oss utan Facebook kan man säkert ordna det genom http://modellbygge.ifokus.se/discussion ... basplattor
Såg Tråden. Tror det samma personen på facebook, eller hur? Har redan skrev på hennes fb sidan. Ser om hon svara.
Jo, jag misstänkte det var hon också. Tänkte om det var folk som inte använder Facebook kunde ha nytta av länken...
Hon och hennes man har ett väldigt fint och imponerande hobbyrum också. Inte så lite avis...
Se länken (rulle ner en liten bit och titta på hennes video som hon gjort om hobbyrummet deras)
http://modellbygge.ifokus.se/discussion ... sforvaring

Hon och hennes man har ett väldigt fint och imponerande hobbyrum också. Inte så lite avis...

Se länken (rulle ner en liten bit och titta på hennes video som hon gjort om hobbyrummet deras)
http://modellbygge.ifokus.se/discussion ... sforvaring
Jo. Jag såg den. Impad.
-
- Namn: Urban Gardini
- Kontakt:
Har försökt kolla men har inte hittat åt det som jag har sett tidigare på boken. Men det är samma person som är länkad här ovan, känner igen hobbyrummet så hon har nog valt att bredda sin verksamhet vilket nog är rätt så smart då det är en nisch som det finns ett behov av. Personligen så tycker jag att priserna verkar vara humana.
Modellbyggare gör det med modeller.