mamoco.se – Är det en Gamma-get? Är det en Komet?

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
mamoco.se
Namn: Magnus Sandell
Kontakt:

mamoco.se – Är det en Gamma-get? Är det en Komet?

Inlägg av mamoco.se »

Nej! Det är en fraktenhet! :D

Bild
Det har jonglerats en hel del i Excel och pratats en hel del med fraktbolag, och nu kan vi erbjuda frakt med "flat-rate". 49kr inom Sverige, oavsett vad du köper.
Enklare för dig som kund, det blir inga "plötsliga" fraktkostnader, och enklare för mig också!

Det har ramlat in lite byggsatser och grejer också!
Från KittyHawk kom JAS-39A/C Gripen (459kr), SH-2F Seasprite (479kr), TF-9J Cougar (439kr) och F-35C "Lightning II" (579kr).
Tamiya Jagdpanzer IV(70) Lang (399kr), M792 Gama Goat Ambulance (299kr), Reggiane RE2002 (359kr) och Toyota Model AB Phaeton (239kr) bland annat.
Meng Models Messerschmitt Komet (499kr) och lite diorama-tillbehör som passar den här sidan 2000-talet; Barricades & Guardrail och Concrete & Plastic Barriers (79kr).
Dessutom tog jag in lite "vintage" Asuka Model / Tasca Shermans, Academy's F-4 Phantom med "Jolly Rogers" markings (459kr) och påfyllning av RB Model, så nu kan du köpa typ 10st 12,8cm PaK 44 kanonrör om det skulle behövas :D

Jag vill också tacka alla som kommit med feedback, rättat mig då det är konstiga bilder och texter och framförallt alla som stått ut och beställt trots att det ibland varit lite knasigt! Tack!

Under veckan som kommer hoppas jag hinna med att fylla på med beställbart sortiment från Airfix och Tamiya.

Är du ute efter något som inte visas på sidan och tycker vi borde ha det, maila på info@mamoco.se. Vi kan ta in det mesta på marknaden och lite till. :)
Bättre priser, bättre hobby. Mamoco!
P.S. Du har väl inte missat att vi nu har Klarna som betalningsleverantör? Enklare & säkrare!