Tjenis
Jag skulle behöva en eller två kallblodshäst/ar i 35-skalan. Helst av typen som är med i Tamiyas gulashkanonen.
Är det någon som har dessa och kan leva utan dem,
isf pma mig
Kollade i min Gulaschlåda. Den ena av hästarna är kallblod, precis som på box-arten. Och visst var vi flera på FVM i söndags som hade den, men då har de ju exakt samma pose. Jag kan nog avvara min om du lovar att inte laga lasagne eller köttbullar på den.
Daniel_A skrev:Kollade i min Gulaschlåda. Den ena av hästarna är kallblod, precis som på box-arten. Och visst var vi flera på FVM i söndags som hade den, men då har de ju exakt samma pose. Jag kan nog avvara min om du lovar att inte laga lasagne eller köttbullar på den.
/Daniel
Jag tar gärna din häst på nästa träff, vad det gäller lasagnen finns det nog en pall ute på jobbet du kan få Det är igentligen ett kallblod jag är ute efter i första hand men skulle jag hitta fler är ju en i reserv inget fel att ha på hyllan.
LarsaQ
Senast redigerad av LarsaQ den 26 feb 2013, 18:54, redigerad totalt 1 gånger.
Andre B. skrev:Mmm...
Är det en travhäst som du är ute efter? *lite nyfiken*
Mvh. Andre
Som då och då blir uppkastad på fullblod...
Travhäst kan jag vara utanm er intresserad av ett kallblod till en vignette från WW1.Får jag ihop allt jag behöver kommer du att få se det här på forumet.
De flesta travhästar från Sundsvall och uppåt är väl annars kallblod... *ler*
Har du tittat på vad Sleich har i kallblodsväg? De har de flesta kallblodsraser. Ofta handlar det om storleken som skiljer många raser åt. Ofta är anatomin bättre med på Sleich hästarna...
Bättre allt för många obyggda och påbörjade modeller i garderoben och i lådor än en enda modell för lite...
Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).