Svenska dekaler 1/32 finnes

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
AndersN

Svenska dekaler 1/32 finnes

Inlägg av AndersN »

Tja
Hittade en påse med dekaler 1/32...J7, J8, J11, Sk25, P4/S14A och Fpl51B. Några av varje.
Det blev aldrig av att jag fixade instruktioner till dessa. Det kommer, fast inte tryckta utan det blir pdf. Kartor över ark och placeringsritningar iaf. I vissa fall finns några profiler färdiga.

Om nån är i behov av nåt av ovanstående så finns finfina bilder på instagram @moonshinedecals

Om någon som köpte av mig när det begav sig vet med sig inte fått några korrigeringar till Sk25 så fixar vi det med ett pm.

En femtiolapp styck m porto kanske?
Masker till nuffror och svartvita kronor kan ordnas.

/Anders
Mats Averkvist
Kontakt:

Re: Svenska dekaler 1/32 finnes

Inlägg av Mats Averkvist »

Jag tar gärna J8 och Flp51.
AndersN

Inlägg av AndersN »

Tack Mats, det ordnar vi! Du har pm.
jonaszett

Inlägg av jonaszett »

Det är ju alltid bra att ha..
2 av varje om det räcker till övriga som vill ha ;)
Hur går det med Alouettedekalerna??
Z
AndersN

Inlägg av AndersN »

Haha visst är det Jonas ;)
Du har snart pm.

Alouette... Hmm jag var nykter den perioden, men nej det säger mig ingenting. Robban däremot brukar göra helikoptern :D

Har dock sneglat på andra ofärdiga typ Sk 16..vi får se.
bergwall
Namn: Robert Bergwall

Inlägg av bergwall »

Hej,
Jo jag har tagit fram hälften av HKP 2 Aluette 2 1/32 för något år sedan, det ska kompletteras med dayglo och några andra detaljer om jag mins rätt. Men med tanke på alla de 10 ark som erfarenheten spår att jag kommer sälja så är det väl inget som stressar mig om jag ska var helt ärlig. Sorry för det förmodligen lite svårmodiga svaret..
Bild

Den gula blev lite blek också vilket var avtändande för fortsättningen. Jag tryckte det här tillsammans med J 34 1/32 hos en tjeckisk tryckare som inte håller samma kulörkvalitét som Cartograf (som jag går över till mer och mer men de är på tok för dyra för ett sånt här väldigt nischat projekt).

Jag brukar göra helikoptern... höhö ja visst serru.

//Robert
AndersN

Inlägg av AndersN »

Ja kanske inte är läge för en upplaga över 17.

Även Kustbevakningens 337or är ju nu tydligen helt möjliga att bygga utan större bekymmer.. Hmmm
jonaszett

Inlägg av jonaszett »

När vi nu iaf pratar om helikoptrar gjorde du inte dekaler till polisens Bell i 1/48 Anders?
Blev det inga i 1/35?
Z
jonaszett

Inlägg av jonaszett »

bergwall skrev: 15 apr 2019, 11:58 Hej,
Jo jag har tagit fram hälften av HKP 2 Aluette 2 1/32 för något år sedan, det ska kompletteras med dayglo och några andra detaljer om jag mins rätt. Men med tanke på alla de 10 ark som erfarenheten spår att jag kommer sälja så är det väl inget som stressar mig om jag ska var helt ärlig. Sorry för det förmodligen lite svårmodiga svaret..
Bild

Den gula blev lite blek också vilket var avtändande för fortsättningen. Jag tryckte det här tillsammans med J 34 1/32 hos en tjeckisk tryckare som inte håller samma kulörkvalitét som Cartograf (som jag går över till mer och mer men de är på tok för dyra för ett sånt här väldigt nischat projekt).

Jag brukar göra helikoptern... höhö ja visst serru.

//Robert
Det där är inte riktigt snällt...
Ungefär som att hälla ut finöl framför en törstande i öknen och säga" den va lite ljummen och avslagen".... :D
Z
Mikke B
Namn: Mikael Bäsén

Inlägg av Mikke B »

Köper gärna S14.
Glad Påsk/Mikke
Skriv svar