Offer att handla plastikbyggsatser från Finland

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Pekripe
Namn: Pekka Perkiö

Re: Offer att handla plastikbyggsatser från Finland

Inlägg av Pekripe »

Glada vappen!
offer gäller 15.5.2013
Alla modeller från webshoppen www.pekripe.suomalainenverkkokauppa.fi utan postavgift
varor som inte finns i webshoppen kan fråga med email pekripe@netikka.fi så jag svarar snabt med priserna. Nästän ALLA möjliga leverantöres modeller är möjligt att skaffa.
Pekripe

Inlägg av Pekripe »

Nya modeller från AOSHIMA från Japan, i juni kommer Eastern express och ARK modeller från Ryssland, som är fina och billiga.
Pekripe

Inlägg av Pekripe »

Ny är möjligt att betala med kreditkort i webshop. Visa, Visa Electron och Mastercard gäller. Välj i betallnings ruta Checkout maksu (betallning) och där ser du visa, visa electron och mastercard logo. Bara klik på logo.
Snussugen

Inlägg av Snussugen »

Tror ni hade fått betydligt fler kunder om ni haft alternativet att ha sidan på svenska/engelska.. som det är nu så är det bara frustrerande att navigera där, (och det min kvartsfinskhet till trots) vilket är synd för ni verkar ha ett fint sortiment av bilderna att döma, priserna verkar inte heller så dumma.
Live & let dry.
Pekripe

Inlägg av Pekripe »

Snussugen skrev:Tror ni hade fått betydligt fler kunder om ni haft alternativet att ha sidan på svenska/engelska.. som det är nu så är det bara frustrerande att navigera där, (och det min kvartsfinskhet till trots) vilket är synd för ni verkar ha ett fint sortiment av bilderna att döma, priserna verkar inte heller så dumma.
Hej. Det är sant. Och det är tyvär en stor minus, men det kommer att bli bättre. jag satsar i juli att komma öpna engelska/svenska sidor här: www.anvianet.fi/pekripe (det är min gamla internet sidan) Jag gör det sidan till för kunder för Sverige och alla andra möjliga länder.
Pekripe

Inlägg av Pekripe »

https://www.facebook.com/#!/TmiPekripeMyynti
Här är min sidan i facebook, kom och tycka. Där jag kan betjäna också med svenska. just ny är belkits fina rally modellerna i offer 39 e=331 kr (kurs 8.50 kr=1 E)
Pekripe

Inlägg av Pekripe »

Sidan www.anvianet.fi/pekripe startar till international kunder ny. Det kommer att vara en stor job, men varor och sidorna utvecklas som man hinner.
Pekripe

Inlägg av Pekripe »

Ny det är möjligt att betala med kort Visa, Visa electron och mastercard också. Kort info med email eller phone .
Pekripe

Inlägg av Pekripe »

Många svenska flygplaner ny i webshop från:checzmaster och Kora models tilverkad i Tjeckiska rebublik.
Också kommer några modeller från Mirage hobby , Chorozny modelbud och Broplan från Poland
Pekripe

Inlägg av Pekripe »

Gott nytt år 2014!
Vi har en mycket bra erbjudande till alla här.!
10 första beställningar till våra webshop får postavgift fria.
Betallning mef faktura till bankkonto. Du får fakturan efter beställning till emailen.
Gäller tills 10.1.2014
Skriv svar