Hej
Jag lyckades att sabba en decal till min Airfix Spitfire Mk XII på fredagskvällen före 08-Open.
Har någon en kroppsdecal DL (Cocard) K till en Airfix Spitfire Mk XII i 1/48 över ??
Undrar
Olle Lindau
Decaler sökes till Airfix Spitfire Mk XII
Decaler sökes till Airfix Spitfire Mk XII
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
-
Re: Decaler sökes till Airfix Spitfire Mk XII
Hejsan Olle,
Jag har modellen där hemma och jag har för mig att min tanke var att bygga E O BB så dekalen/erna du nämner blir i så fall över för min del. Vill du ha dem klipper jag loss dem.
Ska jag posta dem eller överlämna dem på stan?
Mvh
Rickard
Jag har modellen där hemma och jag har för mig att min tanke var att bygga E O BB så dekalen/erna du nämner blir i så fall över för min del. Vill du ha dem klipper jag loss dem.
Ska jag posta dem eller överlämna dem på stan?
Mvh
Rickard
Tack för det.
Klipp loss dom och skicka dom på posten.
Sen kan du försöka hitta nån lämplig tid för en gemensam lunch
Men det kan vi ta via mail, så det inte kommer så mycket folk.
Tack och bock
/Olle
Klipp loss dom och skicka dom på posten.
Sen kan du försöka hitta nån lämplig tid för en gemensam lunch

Men det kan vi ta via mail, så det inte kommer så mycket folk.
Tack och bock
/Olle
Olle Lindau
-
- Kontakt:
Om Rickard inte vill klippa sönder sitt ark och kanske ändrar sig, har jag dem också. Så säg till i så fall.
Tack, bra att veta
/Olle

/Olle
Olle Lindau