Jag inser att jag nog måste städa ut en hel del för att få plats med nytt i min modell-lya. Här kommer lite små-blandat och mer kommer komma senare. Försöker ta bort så fort något är sålt. För att inte fylla hela posten med massor bilder länkar jag till dem på min Photobucket. Frakt tillkommer.
Kan tänka mig att ordna ett nytt hem för Kungstigern. Går den att hämta?
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Definitivt. Bor i Huddinge. Jobbar även inne vid Centralen i Schibsted-huset så kan ta med saker till jobbet (så länge det inte är för mkt på en gång ).
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Urban: Självklart.
Janne: Jag mailar tider då jag är hemma. har lite aktiviteter med barnen + ett födelsedagskalas på kvällen men ska finnas tid för att dyka förbi.
Hej
Stooora ubåten verkar vilja komma med mig hem..
Är det OK ??
Tänker att hämta nån gång i månaden.
Du får gärna pengen i förskott..
Hilsen / Johan i Mullsjö