mamoco.se ~ Just for the helg of it!

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
mamoco.se
Namn: Magnus Sandell
Kontakt:

mamoco.se ~ Just for the helg of it!

Inlägg av mamoco.se »

Egentligen skulle den här posten bara handla om Pilot Replicas, men så får man omtänksamma mail från distributörer där det visar sig att det inte bara är dom som är omtänksamma ;) Så vi kör lite helg-rea ovanpå det, just for the helg of it! :D

Bild
Inga koder, inga konstigheter. Handla för 500kr eller mer och alla produkter i kundvagnen från Airfix, Tamiya & Vallejo får automatiskt 5% rabatt! Gäller fram till och med Måndag eftersom jag bestämt att det är långhelg! :D

Bild
Nu har vi också hela Pilot Replicas sortiment i shoppen. Tack vare geografiska fördelar så är det extra kort leveranstid på det vi inte har i lager! Och jag — som egentligen mest bygger stridsvagnar — måste säga att J21A3an är ruskigt fin! Ser fram emot J29an! :D

Bild
Det har skickats ut en hel del Metal Color till höger och vänster. Nu verkar dessutom Vallejo ha vaknat och lagt upp de på sin site(!). Patrick Roos gör en väldigt fin genomgång på Int. Scale Modeller som är värd att spana in. Dessutom har Phil Flory gjort en recension, och det är mer eller mindre bara positiva reaktioner från de som från de som jag skickat färg till :)
Bättre priser, bättre hobby. Mamoco!
P.S. Du har väl inte missat att vi nu har Klarna som betalningsleverantör? Enklare & säkrare!