bergwall skrev:Kul med tillropen! Nästa projekt bli såklart Mustang 1/32 och S 31 Spitfire i samma skala.
Hälsningar
Robert
Är grymt imponerad över din produktionstakt! Och dessutom kvaliteten! Hatten av!
Hur var det förresten med Venomdekalerna i 1/32, var de på gång eller ligger de på is? En annan sak som skulle vara ovärdelig är om du skulle kunna ta fram ett enkelt ark med svenska moderna siffror i 1/48. Det enda som finns är Specialtrycks urgamla ark och Eurodecals oanvändbara lysgula. Det är verkligen något som saknas.
Hej!
Hehe Venom ligger dessvärre ganska lågt prioriterat, (men jag fick precis en ide). Visst är det bara maskiner med sen huv och senare modellen av fenor som jag kan begränsa mig till?
Skönt att arbetsinsatsen syns, det ser ju ganska trivialt ut att skala Mustangdekaler till olika skalor.
Jes, jag tänkte tränga lite djupare in i Götaland och kommer närvara vid helgens tillställning.
Jajamän, det räcker med den sena. Kommer förbi och terroriserar dig med nya önskningar i Gbg. Och kommer dessutom att inhandla Mustangdekalerna. Keep up the good work! Du gör en fantastisk gärning för oss svenskbyggare!!!
Hej,
Jag kan även passa på att skrämma liv i den här gamla tråden eftersom jag tryckte nya kronmärken till de tre arken (även J 21) när jag tryckte J 29 och J 30.
Del 1
Del 2
Del 3
Jag bjussar på dessa dekaler om ni beställer något annat från hemsidan och har handlat Mustangdekler (1/72) av mig förut (det går att lösa om ni handlat av Rebell etc också). Skriv bara en rad i meddelanderutan som kommer upp (i PayPal-fönstret) eller meddela på annat vis (e-mail, rökpuffar, flaskpost, vad som helst som fungerar).
De nya addendum-dekalerna kommer numer ingå tillsammans med huvudarken.