Panik på popcaps
Panik på popcaps
rotade fram min strv 103 c från trumpeter nu bara för att inse att mina popcaps ill hjulen är poff borta, är det någon som har något sådant över eller vet var man kan få tag i dom ? =_= ska 1:35
-
Re: Panik på popcaps
Menar du "poly caps" för att hålla fast hjulen på axlarna så att de kan snurra så där härligt leksaksaktigt och vingla lite?
Om du skulle kunna pallra dig till Kista (Sthlm) för att hämta .....
Om du kan mäta diametern på axeln så kan jag kolla om jag har poly caps som råkar ha rätt storlek på hålet i nån Tamiya-modell som jag inte kommer att använda (jag brukar limma fast hjulen ...)
/ Robin
Om du kan mäta diametern på axeln så kan jag kolla om jag har poly caps som råkar ha rätt storlek på hålet i nån Tamiya-modell som jag inte kommer att använda (jag brukar limma fast hjulen ...)
/ Robin
Robin Nilsson skrev:Menar du "poly caps" för att hålla fast hjulen på axlarna så att de kan snurra så där härligt leksaksaktigt och vingla lite?
/ Robin
aa poly ja å det löste sig, visade sig att jag hade en massa överblivna efter andra projekt som gick att använda
-
det brukar bli några över emellanåt
Bra att det löste sig !
/Robin

Bra att det löste sig !
/Robin
Robin Nilsson skrev:det brukar bli några över emellanåt![]()
Bra att det löste sig !
/Robin
ja fast nu har 3 av hjulen gått å gömt sig istället xD
-
Leta NOGA ! Jag söp bort framsätet till Tamiyas Sd.Kfz 7 en gång, letade som en ekorre efter en hasselnöt men tji .... sen gjorde jag ett nytt säte genom att kopiera från en annan kartong. När sätet var målat och monterat och jag skulle måla andra delar så hade kompressorn svårt att få luft så jag fick dra fram den och rensa luftfiltret och då hittade jag sätet under kompressorn ....
/ Robin
/ Robin
hittade hjulen, ena under soffan och andra hade hunden intrasslad i pälsen =_=