1/35 samling till salu!
-
1/35 samling till salu!
Tänkte avyttra min 1/35 samling bestående av minst ett 100+ tal stridsvagnar, lastbilar, jeepar mm byggda och obyggda från vinterkriget och framåt och stor variation på nationer, figurer i lådor ett 50+ lådor obyggda plus en större mängd byggda, verlinden dioramor några stycken ett par helikoptrar byggda men går som delar "revserv" delar mm. För mycket att rada upp och vill helst bli av med det i ett swep, det kan bli mycket dyrt med all porto så det bästa är att dom blir hämtade. Kom med ett rimligt bud så återkommer jag!
-
Re: 1/35 samling till salu!
Hur skall man kunna ge ett rimligt bud på detta?
Jag är nog rädd för att du måste göra en lista, tänka om när det gäller att sälja i klump och kanske berätta var du bor?
Annars återstår nog endast hobbybokhandeln, men jag tror inte att de hämtar.
Janne Nilsson
Jag är nog rädd för att du måste göra en lista, tänka om när det gäller att sälja i klump och kanske berätta var du bor?
Annars återstår nog endast hobbybokhandeln, men jag tror inte att de hämtar.
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Ja, du får nog speca några saker så man vet ungefär vilka fabrikat, modeller osv. det gäller.
Det är rätt stor skillnad på värdet på 100st Zvezda-stridsvagnsmodeller och 100st Dragon-vagnar.
Det är rätt stor skillnad på värdet på 100st Zvezda-stridsvagnsmodeller och 100st Dragon-vagnar.
Rebell säljer ju också begagnat-samlingar, vad det är för deal vet jag ju inte.
Annars kan jag ju bjuda en hundring, det vågar jag lova helt osett!
Annars kan jag ju bjuda en hundring, det vågar jag lova helt osett!
-
Du missade nog att jag skrev rimligt inte roligt!
Jag låser tråden tillfälligt. Stefan (för visst är det du som är wearbeagle?), du får gärna kontakta mig via forumets pm eller mailfunktion.
Stefan har lovat komplettera med mer info så ni kan vänta med bud och kommentarer till efter det! Deal?
Hälsningar Magnus
Stefan har lovat komplettera med mer info så ni kan vänta med bud och kommentarer till efter det! Deal?
Hälsningar Magnus