Vikarie söks
Vikarie söks
Nu är jag borta från ett månadsmöte igen och behöver nån med en laptop som kan tänka sig att räkna ihop poängen till Stans modellbyggare, alternativt någon som samlar ihop poänglapparna och skickar dem till mig så att jag kan räkna ihop resultaten i efterskott.
Re: Vikarie söks
Jag kan försöka att klara av och räkna.
/Olle
/Olle
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Lisa och Mats är också borta. Jag kan handla men ser gärna att någon hjälper till.
-
Jag råkar vara ledig hela dagen, så jag kan hjälpa till.hanfeh skrev:Lisa och Mats är också borta. Jag kan handla men ser gärna att någon hjälper till.
Ska vi ses kl 17 vid ICA Tallkrogen för handling. Jag kan brygga kaffe och koka ägg under dagen så klart.
-
Ja, vi ses där!
Har vi någon fotograf till kvällens Månadsmöte?
Jag råkar ha med mig kameran och stativ idag om det skulle behövasi värsta fall.
Så var sista Månadsmötet före sommaren avverkat med god uppslutning. Kanske att smörgåsbordet inte var lika omfattande som med Lisa och Mats, men vi tänkte på beach 2017 och skippade godiset.