Kamrater, frukta ej!
Det var tidigare diskussion om huruvida byggmötet den 22/12 blir av, med tanke på att det är dan före dan före dopparedan. Men jag kan nu bekräfta att mötet blir av! Så kom och julbygg, så här sista gången innan årets slut!
Byggmötet 22/12 BLIR AV!!!
-
Re: Byggmötet 22/12 BLIR AV!!!
Kamrat Joakim, kapitalisterna kommer skicka upp folk från Västtyskland för att fira den stora konsumenthögtiden med min familj. Detta innebär dock att jag inte kan arbeta mitt skift i fabrik 08 den 22:a. Jag hoppas bara att detta inte innebär att jag skickas till Gulag.
/Gabriel
/Gabriel
Du får njuta av möteslokalen i ensamhet hela den 24:e istället, Gabriel.
Stellan Schroeder Englund
Jag får väl göra det, Stellan.
/Gabriel

/Gabriel
-
På något vis måste du givetvis straffas, Gabriel. Vi får komma överens om något lämpligt. 
För övrigt påminner jag ännu en gång om byggmötet imorgon! Ta en paus från julshoppingen och julbygg med oss en stund, ni som kan! Passa på att bygga en Mistel att hänga ovanför dörren, så att ni får tillfälle att pussa på er käresta därunder.

För övrigt påminner jag ännu en gång om byggmötet imorgon! Ta en paus från julshoppingen och julbygg med oss en stund, ni som kan! Passa på att bygga en Mistel att hänga ovanför dörren, så att ni får tillfälle att pussa på er käresta därunder.