Månads- och årsmöte den 16 februari
Månads- och årsmöte den 16 februari
Så har det blivit dags för månadsmöte som dessutom är årsmöte. Lokalen på Hägervägen 60 som vanligt, tycks vara så att årsmötet drar igång 19.00 men vi öppnar väl 18.00 som vanligt.
Stellan Schroeder Englund
-
Re: Månads- och årsmöte den 16 februari
Det är vanligt möte innan?
Mvh
Janne
Mvh
Janne
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Jag får inte ihop logistiken, kan tyvärr inte komma imorgon.
/Gabriel
/Gabriel
Jag förutsätter att man får vara social och uppsluppen tom. 19.00, sedan börjar allvaret. Om inget kinkar är vi väl klara ganska snart och då kan vi väl återuppta mackätandet och modellbedömmandet.Janne Nilsson skrev:Det är vanligt möte innan?
Mvh
Janne
Hejsan..
Vill bara meddela att jag är sjuk och kan tyvärr inte komma ikväll... Lycka till med årsmötet!
Mvh Micke
Vill bara meddela att jag är sjuk och kan tyvärr inte komma ikväll... Lycka till med årsmötet!
Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Vi hyllar Vår Ledare som blev omvald på ett år till! Inget handgemäng och rejält gott fika, tack till alla deltagare.
-
Jag fick 100% av rösterna. Mer demokratiskt kan det knappast bli.
Min vilja är folkets.
Min vilja är folkets.
Folket, det är jag.Joakim Hultman skrev:Jag fick 100% av rösterna. Mer demokratiskt kan det knappast bli.
Min vilja är folkets.
-
Ojojoj, alla vet att äkta ledare får minst 107% av alla röster.Joakim Hultman skrev:Jag fick 100% av rösterna. Mer demokratiskt kan det knappast bli.
Min vilja är folkets.
Alla riktiga ledare är ödmjuka nog att säga att de bara är instrument för folkets vilja. Även om folket inte riktigt vet vad de egentligen vill.
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.