Sista månadsmötet för 2016!

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
Gabriel
Namn: Gabriel Pålsson
Kontakt:

Re: Sista månadsmötet för 2016!

Inlägg av Gabriel »

Jag kikar förbi imorgon!

/Gabriel
Göran

Inlägg av Göran »

"Dum" fråga men öppnar ni lokalen prick 18:00 eller kommer någon att vara där lite tidigare? Orsaken till min fråga, är att jag har möjlighet att få skjuts dit men lär komma fram redan ca 17:15 - 17:20. Har fått tips om en pizzeria i närheten så man slipper frysa som ett alternativ.

Mvh
Göran
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Skulle tro att det finns någon där lite tidigare (jag) men det beror ju också på om annan verksamhet avslutats före. Jag kommer att hålla koll. Pizzeria, fik, ica mm finns vid torget och vid t-banan. Mao kom förbi när du vill och kolla om någon av oss är där men förmodligen är det inga problem vid tiden du anger.
Stellan Schroeder Englund
Jan Gaude
Namn: Jan Gaude

Inlägg av Jan Gaude »

Ladda kaffekannan... ;)
Jag och Björn A. kommer också, släpandes på en massa plast!
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Ni är så välkomna så, pojkar. Lämna lite utrymme i bilen så ni får rum med nyinköpta varor.
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Stort tack till alla som bevistade sista månadsmötet för 2016.

Extra stort tack till Mats och Lisa som kämpat ihop ett rejält turbofika.

Olle Lindau ska också ha ett stort tack för att ha råddat med poängsammanräkningen i den konstanta minitävlingen Stan´s modellbyggare (i dryga dussinet år?), han gjorde nu sin sista omgång och lämnade över till Kai (?). Total sammanräkning kommer väl inom kort och prisutdelning på januarimötet kan man tänka.

Vet inte om det var någon som sålde värst mycket, verkade som alla var lite styrénspaka..?
Joakim Hultman

Inlägg av Joakim Hultman »

Instämmer med föregående talare. Starkt och troget jobb av Olle under alla dessa år, och storslaget fika av Team Stråhle!

Vad gäller försäljningen så sålde jag riktigt bra mot slutet. Kom dit med tre papperskassar fyllda av modeller, och återvände med en. Och då fick jag ändå en modell! Tidig julklapp i form av ett dekalark från Kai fick jag också.
Janne Nilsson

Inlägg av Janne Nilsson »

Det var väl också rekord i bidrag till Stans Modellbyggare vill jag tro?

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
olindau
Site Admin
Namn: Olle Lindau

Inlägg av olindau »

Lite text och bilder från december månads möte med bl.a. Köp/Byt och Sälj hittar ni
här:http://www.ipmsstockholm.se/home/manads ... mber-2016/
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Skriv svar