Kallelse till IPMS Stockholms årsmöte
Kallelse till IPMS Stockholms årsmöte
Kallelse till årsmötet hittar du här: http://www.ipmsstockholm.se/home/kallel ... mote-2017/
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Re: Kallelse till IPMS Stockholms årsmöte
Skulle gärna komma, men då jag börjar mitt nya jobb i Ljusdal 1/2 kommer det bli svårt att deltaga tyvärr...
Kommer dock oavsett var jag befinner mig fysiskt alltid vara medlem i den ädlaste av IPMS föreningar.. Nuff said
Mvh Micke
Kommer dock oavsett var jag befinner mig fysiskt alltid vara medlem i den ädlaste av IPMS föreningar.. Nuff said

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
-
Men vad fasen Micke, Ljusdal?!
Nåväl, det har varit ett nöje att ha dig som medlem! Förhoppningsvis följer du även i fortsättningen med på en och annan modelltävling.
Nåväl, det har varit ett nöje att ha dig som medlem! Förhoppningsvis följer du även i fortsättningen med på en och annan modelltävling.

Jocke.. Kommer inte lämna föreningen.. Och visst kommer jag hänga på framtida tävlingar, men jag misstänker att 2017 för mig kommer bli ett "mellanår" gällande modellaktiviteter.. Ses! 

IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!