Vem/vilka har originalfiler till Open-material?

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess verksamhet att göra.
kai
Namn: Kai-Mikael Jää-Aro

Vem/vilka har originalfiler till Open-material?

Inlägg av kai »

Vi har diverse tryckta exemplar ex av bl a "Vänligen rör ej modellerna" och annat sånt som jag tänkte göra fler ex av, men jag har ingen aning vem som ursprungligen gjort dem. Om nån vet och/eller sitter på originalfilerna, vänligen meddela mig!
Rickard Malmborg

Re: Vem/vilka har originalfiler till Open-material?

Inlägg av Rickard Malmborg »

Hejsan Kai,

Eftersom jag drev Open några år kan man ju tänka att jag skulle ha koll på detta men se det har jag inte!
Skyltarna fanns redan då jag tog över efter Magnus Fridsell. De är alltså runt 10-15 år gamla vid det här laget och några förlagor finns inte kvar så vitt jag vet.
Jag tror att du kan hitta motsvarande bilder på nätet eller bland Microsofts Clip Art. När jag satte upp en monter här på jobbet med svenska modeller så ordnade jag liknande lappar som jag satte upp på det viset.

Lycka till,
Rickard
kai
Namn: Kai-Mikael Jää-Aro

Inlägg av kai »

Ja, jag har röjt loss i Adobe Illustrator och gjort förlagor jag är rätt nöjd med, så till nästa Open blir det sprillans nya skyltar :-)
magnusf
Site Admin
Namn: Magnus Fridsell

Inlägg av magnusf »

Jag tror jag har lite prylar i elektroniskt format, ska kolla när jag kommer hem från semestern. Säkert snyggare med nya och moderna men det kan vara kul att ha de gamla kvar också.

Hälsningar Magnus
Skriv svar