Stekpanneutmaningen med Bf109E. (Slutbilder och bokslut 2017 på sid 3)

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Gabriel
Inlägg: 652
Blev medlem: 16 maj 2015, 13:33
Namn: Gabriel Pålsson
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Stekpanneutmaningen med Bf109E. (Slutbilder och bokslut 2017 på sid 3)

Inlägg av Gabriel »

Den där 109:an blev riktigt läcker! Jag gillar verkligen kammot på den. Roligt också med en så fin samling av 109:or! Och dessutom en fin årskörd på en allmänt hög nivå.

/Gabriel
Ulf Lundberg
Inlägg: 2139
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:57

Re: Stekpanneutmaningen med Bf109E. (Slutbilder och bokslut 2017 på sid 3)

Inlägg av Ulf Lundberg »

Daniel_A skrev: Och till sist vill jag tacka dig särskilt Uffe, för den nytändning som din underbara utmaning gett mig. Nu byggde jag ganska avancerat ändå, men på mindre än halva tiden jag brukar. Att bygga enkelt återstår att lära, men det tar vi en annan gång. :)

/Daniel
Tack för att du hängde på!
Som sagt: Utmaningen ledde till att två gamla hyllvärmare omvandlades till två klart anständiga modeller.
Jag tror vi hade rätt kul på vägen också.
Snyggt bokslut också.

Gott Nytt Byggåt 2018!
Uffe
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Stekpanneutmaningen med Bf109E. (Slutbilder och bokslut 2017 på sid 3)

Inlägg av Joakim Hultman »

109:an ser ännu bättre ut på de nya bilderna!

Och vad gäller övriga bokslutet så är ju Zero:n dösnygg med alla nyansskiftningar!
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Stekpanneutmaningen med Bf109E. (Slutbilder och bokslut 2017 på sid 3)

Inlägg av Björn Fransson »

Helskotta vad snyggt! Underbart målningsarbete, fantastiskt att se närbilderna på 109:orna och alla små skiftningar. Och sedan är ju en Su-15 aldrig någonsin fel! :)
Skriv svar