A-6A Intruder 1/48 KInetics, färdig s15

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
magnusf
Site Admin
Inlägg: 3657
Blev medlem: 02 apr 2012, 20:16
Namn: Magnus Fridsell

Re: A-6A Intruder 1/48 KInetics, färdig s15

Inlägg av magnusf »

Såg att den blivit färdig men hann inte kommentera: fantastiskt resultat, speciellt med tanke på utgångsmaterialet. Och sedan lasten och stegen på det, det blir fint liv i modellen!

Ju mer jag kollar på Intrudern desto konstigare tycker jag den ser ut, det är en ganska speciell konstruktion! Får mig att tänka på en trollslända!

Hälsningar

Magnus
Janne.S
Inlägg: 2418
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:13

Re: A-6A Intruder 1/48 KInetics, färdig s15

Inlägg av Janne.S »

magnusf skrev:Såg att den blivit färdig men hann inte kommentera: fantastiskt resultat, speciellt med tanke på utgångsmaterialet. Och sedan lasten och stegen på det, det blir fint liv i modellen!

Ju mer jag kollar på Intrudern desto konstigare tycker jag den ser ut, det är en ganska speciell konstruktion! Får mig att tänka på en trollslända!

Hälsningar

Magnus
Tack Mange :D

Jo....eller grodyngel, som den kallades (iron tadpole)
Stort as är det, mk82 ser himla små ut under vingarna.
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Lerxzt
Inlägg: 1014
Blev medlem: 20 okt 2013, 15:57
Namn: Mikael Byström
Ort: Morgongåva

Re: A-6A Intruder 1/48 KInetics, färdig s15

Inlägg av Lerxzt »

Hatten av!! Önskar man var i närheten så skicklig.. Snyggt! :)

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: A-6A Intruder 1/48 KInetics, färdig s15

Inlägg av Henrik R »

Trots sketen modell så blev resultatet kalas. Underbart resultat Janne. Ska blir kul att se den i Göteborg om den kommer till AIM.
Janne.S
Inlägg: 2418
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:13

Re: A-6A Intruder 1/48 KInetics, färdig s15

Inlägg av Janne.S »

Henrik R skrev:Trots sketen modell så blev resultatet kalas. Underbart resultat Janne. Ska blir kul att se den i Göteborg om den kommer till AIM.
TAck Henrik :D
Jodå den kommer till AIM...bara du kommer så får du se den, du var ju sjuk förra året :D
Lerxzt skrev:Hatten av!! Önskar man var i närheten så skicklig.. Snyggt! :)

Mvh Micke
Tack Micke :D
Det är bara tålamod, övning och massa fula ord :P
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Skriv svar