Vädringshäftet - KLART FÖR NEDLADDNING!

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
kallenordlund
Inlägg: 510
Blev medlem: 03 feb 2012, 20:52
Namn: Kalle Nordlund
Ort: Mariehamn

Re: Vädringshäftet - KLART FÖR NEDLADDNING!

Inlägg av kallenordlund »

Tusen tack för detta Sven-Åke! Sitter med en kopp kaffe och mysläser mig igenom "häftet". Otroligt fint arbete du har gjort.
Sven-Åke Grufstedt
Inlägg: 219
Blev medlem: 26 jan 2012, 20:44

Re: Vädringshäftet - KLART FÖR NEDLADDNING!

Inlägg av Sven-Åke Grufstedt »

Tusen tack själv Kalle!!!

Hoppas verkligen den kan vara till nytta för dig!!!

mvh

S-Å
Sven-Åke Grufstedt
Inlägg: 219
Blev medlem: 26 jan 2012, 20:44

Re: Vädringshäftet - KLART FÖR NEDLADDNING!

Inlägg av Sven-Åke Grufstedt »

Ett litet tips till er som laddat ner min lilla bok.

http://www.doxdirect.com i England gjorde ett gäng till mig och det blev mycket bra.

Dom printar direkt från PDF filer och man kan välja ett stort antal bindningsalternativ.

Har inte lyckats hitta något liknande inom rikets gränser, i alla fall ingen som bara kör ett exemplar.

Det som är lite tråkigt är frakten från dom som blir dyrare än boken tack vare att dom endast har UPS som transportör för utlandsleveranser.

Hur som helst, bara ett tips och kanske någon av er känner till nån i landet som kan göra nåt liknande med en lite mer human frakt.

mvh

S-Å

Bild
Skriv svar