Summering 2016

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Mikael dBW
Namn: Mikael de Bourg Wetterlund

Summering 2016

Inlägg av Mikael dBW »

Nej, 2016 blev inget bra byggår för mig. Det blev bara 3 modeller.

Kawanishi Shiden
Bild

Studebaker 1953
Bild

Porsche 911 Flachbau
Bild

Men jag räknar med att 2017 blir bättre. 2 byggen är nästan klara redan nu, så jag har hela året på mig att få till några mer.

/Mikael
Joakim Hultman

Re: Summering 2016

Inlägg av Joakim Hultman »

Till i år kanske du färdigställer marsianen som du hade med till byggmötet? Den vill jag se färdig under 2017! ;)
Mikael dBW

Inlägg av Mikael dBW »

Mars Attacksgubben, ja. Så den tycker du jag ska bli klar med under året? Mycket spackla och slipa på den, men där har jag något att pilla med på byggmötena. Jag ger ett halvt löfte att den blir klar under året.

/Mikael
magnusf
Site Admin
Namn: Magnus Fridsell

Inlägg av magnusf »

Du är väl vanligtvis mest hjulburen Mikael? Kul med jaktkärran men min favorit är absolut Porschen.

Hälsningar

Magnus
Mikael dBW

Inlägg av Mikael dBW »

magnusf skrev:Du är väl vanligtvis mest hjulburen Mikael? Kul med jaktkärran men min favorit är absolut Porschen.

Hälsningar

Magnus
Jo, det blir ju mest hjul för min del men ibland så smyger det in något annat. Det blev en hel del flyg när jag var yngre och ibland så är det kul att prova sådana byggen igen. Men jag har långt kvar till er andra flygbyggare här på forumet.

/Mikael
Skriv svar