Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Joho!
Det är dags för ett nytt 32 bygge känner jag. Denna gång något modernare samt väldigt Brittiskt!
Givetvis handlar det om Aires cockpit och hjulbrunnar,Master resin hjul och Flightpath Etsverk lull lull. Kan det bli bättre? RULE BRITTANIA!! som en viss person här säger
Senast redigerad av Henrik R den 05 dec 2016, 11:25, redigerad totalt 2 gång.
Hå hå..! Ska bli mycket trevligt att följa den här tråden. Jag har utvecklat en viss fäbless för dessa extrema "interceptors" från det kalla kriget, Lightning, Starfighter, Draken, Mig-25 m fl. Det kommer bli en rejäl pjäs att visa upp! Kör hårt!
Nu är det lite fix på G. Det råder ju Lightningboom på forumet. Det är ju lite kul!.
Hur som helst så är Lightningen cockpit klar. Hjulbrunnarna är fixerade och limmade med plasticbounder.