Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Just som jag börjar bli färdig med min MH-6 konvertering (Dragons OH6 inköpt på "EvilBay" för dyra pengar + Black Op models konverteringssats) så släpper KittyHawk CAD-bilder på sin kommande modell Nåväl det är kul att den kommer i egen modell.
Detta är en maskin fr specialstyrkorna, utrustad med sittbänkar och repriggar för snabbrepellering. /Pål
Stellan skrev:Ju längre du väntar desto troligare är det att det kommer ett kit. Eller avtar sannolikheten med tiden? Bli först med en NG, bygg nu!
Sorry, vill inte kapa tråden, mitt problem är att hitta referensbilder. Jag vet att hjulutrymmena (vad det nu heter på svenska) är på andra ställen, men payload, lite radarskillnader och bredare undertill för tankar.
Stellan skrev:Ju längre du väntar desto troligare är det att det kommer ett kit. Eller avtar sannolikheten med tiden? Bli först med en NG, bygg nu!
Sorry, vill inte kapa tråden, mitt problem är att hitta referensbilder. Jag vet att hjulutrymmena (vad det nu heter på svenska) är på andra ställen, men payload, lite radarskillnader och bredare undertill för tankar.
Då gör vi inte det. Men sök på forumet så hittar du säkert något för jag vet att ämnet varit uppe härom året.