J28 från F15

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
easy_company
Inlägg: 832
Blev medlem: 23 okt 2013, 21:59
Namn: Henrik Persson
Ort: Stockholm

Re: J28 från F15

Inlägg av easy_company »

MartinN skrev:Det var det här jag tänkte på. Hans Percy gjorde mycket och god reklam för Hobbyn. Fortsätt gynna IPMS!

Bild

/M
Hoppsan, det har missat men då har jag ju gynnat Ipms :) Tack för din info Martin!
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
easy_company
Inlägg: 832
Blev medlem: 23 okt 2013, 21:59
Namn: Henrik Persson
Ort: Stockholm

Re: J28 från F15

Inlägg av easy_company »

Henrik R skrev:Ja det där var ju gullit! Basplattan gör sitt för bygget också. Snyggt jobbat!
Tack ska du ha Henrik, basplattan gjordes av gips och målades med Hombrol Enamel 64 samt 24.
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Gabriel
Inlägg: 642
Blev medlem: 16 maj 2015, 13:33
Namn: Gabriel Pålsson
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: J28 från F15

Inlägg av Gabriel »

En trevlig liten modell det där, Henrik. Vampire är ett charmigt litet flygplan och det faktum att den har dubbla bommar gör inte saken sämre. :D
Jag har själv en J28 i full gång hemma som väntar på att få lite dekaler, blir förhoppningsvis klar till Open, men jag kan inte garantera något.

/Gabriel
easy_company
Inlägg: 832
Blev medlem: 23 okt 2013, 21:59
Namn: Henrik Persson
Ort: Stockholm

Re: J28 från F15

Inlägg av easy_company »

Gabriel skrev:En trevlig liten modell det där, Henrik. Vampire är ett charmigt litet flygplan och det faktum att den har dubbla bommar gör inte saken sämre. :D
Jag har själv en J28 i full gång hemma som väntar på att få lite dekaler, blir förhoppningsvis klar till Open, men jag kan inte garantera något.

/Gabriel
Tackar Gabriel, ja detta var en riktigt trevlig bekantskap för min del. Jag håller mina tummar för att få se din J28 på Open!
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Lennart 12
Inlägg: 1914
Blev medlem: 19 dec 2013, 16:46
Namn: Lennart Alvhult

Re: J28 från F15

Inlägg av Lennart 12 »

Trevlig och fin modell , inte illa att penselmåla heller . //Lennart
easy_company
Inlägg: 832
Blev medlem: 23 okt 2013, 21:59
Namn: Henrik Persson
Ort: Stockholm

Re: J28 från F15

Inlägg av easy_company »

Lennart 12 skrev:Trevlig och fin modell , inte illa att penselmåla heller . //Lennart
Tack Lennart, ja det var ett "avslappnat" litet bygge.
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Skriv svar