Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Förutom flertalet påbörjade projekt som ej är klara blev det 4 stycken klara i år.. Har dåligt med bilder så stor heder gällande flera av bilderna
går till Olle Lindau som fotat.. Tack Olle
Tack får i år, och vi får se hur produktivt nästa år blir Vi ses på Open-08
Mvh Micke
Först ut var mitt Vietnam dio som var ett sidospår från ett annat projekt:
Efter detta kom ett litet Ryss-diorama (där akrylstaven blev en issue )
En liten Vignett/figur kom också till, denna gång en Anzac.. Bilder Olle L.
Och sist mitt lilla DAK dio (aka Indiana Jones dio) med en liten bubbla.. Även här all heder till Olle för bilderna!
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Finns väl all anledning att vara nöjd med den årsproduktionen Micke, det är ju rätt omfattande projekt trots att de inte är så väldigt stora dimensionsmässigt! Snyggt!
Tackar så mycket Stellan.. Det värmer speciellt idag när minusgraderna kom
Hoppas jag kan fortsätta på samma sätt (idéer finns det så risken är minimal att påhittigheten dränerar)
@Magnus
Tackar så mycket Jo, det är allt lite mer pyssel med dioramor oavsett storlek!!
God fortsättning mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Superfina byggen allihopa, Micke. Ett nöje att se Vietnam-diot på Open, nu hoppas jag att du tar med alla dina byggen till de andra svenska tävlingarna nästa år
Spännande att se det nya ta form också, du är verkligen i farten - kul att se!
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo