Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Fick idag hem en enkel men intressant modell från Ukraina,AMP:s modell av den ryska miniubåten Piranha (Piraja)
Kul och intressant objekt tycker jag.Lennart
Nej du Stellan ,inget dio till denna modell.Skall ha den brevid min India ubåt. Anledningen till minkarna i Hårsfjärden, var att det väntade på att kylskåpsdörren skulle öppnas ,FISK,FISK FISK !!
Kvaliten känns lite som "slagtålig Hammaplast Henrik,ungefär som Icm ,och Zveda modeller / Lennart
Ha ,jo jag kommer ihåg det där svamlet Erik Det kanske kommer en sån också till slut.För det är intressant om man kollar filmen.Den lilla ubåt som visas en bit in i början ,och sedan samma typ som sänks ned i vattnet .Skulle kunna vara den typen./Lennart http://www.youtube.com/watch?v=AxwLdB1im9Q