Min F-8 Crusader och F-4 Phantom i 1/32

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: Min F-8 Crusader och F-4 Phantom i 1/32

Inlägg av Henrik R »

Tack Janne! kul att den gillas!

Jag är hemskt ledsen om jag verkar tjatig men här kommer några egobilder på min Crusader för er som inte fick chans att se den på Open i år. :-)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Per-Erik Hedberg
Inlägg: 226
Blev medlem: 28 jan 2012, 17:54

Re: Min F-8 Crusader och F-4 Phantom i 1/32

Inlägg av Per-Erik Hedberg »

Kan inte bli för många bilder, otroligt fina byggen! Är det originaldekaler till alla tre? Är sjukt imponerad av både byggtakt och framför allt resultatet!

/ Pekka Hedberg
Ulf Lundberg
Inlägg: 2139
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:57

Re: Min F-8 Crusader och F-4 Phantom i 1/32

Inlägg av Ulf Lundberg »

Snyggt byggt, målat och dekalsatt. Jag såg dem på OPEN.
Klart imponerande.
Uffe
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: Min F-8 Crusader och F-4 Phantom i 1/32

Inlägg av Henrik R »

Pekka--> Tack så mycket. Jag har använt dekaler "ur lådan" på F-14 och F-8. På F-4:an körde jag faktiskt med Xtradecals. Just Jolly roger fanns inte som dekalalternativ till min F-4.
Uffe--> Tack, Kul att du gillade dem!
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Min F-8 Crusader och F-4 Phantom i 1/32

Inlägg av Björn Fransson »

De är ju så läckra båda två! Bland mycket annat snyggt vill jag gärna lyfta fram den härliga ytfinishen. Grymma byggen!
Mal_Belford
Inlägg: 332
Blev medlem: 01 jun 2014, 22:32

Re: Min F-8 Crusader och F-4 Phantom i 1/32

Inlägg av Mal_Belford »

Jupp.........EGOBILDER Helrätt förfan...den är grymt snygg...gillas, samt man kan vara stolt över ett jobb förfasiken och det synns och förtjänas att se på mannen, jag såg dem live och denna var som fick mina ögon alla gånger.......

Nåt nytt på gång e grövsk nyfiken :D
Skriv svar