Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tog en paus i Lav-25 byggandet och byggde en liten T-34/85 från Revell i skalan 1:72, allt är penselmålat med Humbrol Enamel och dammet är pigment från Mig. Ska fixa en antenn senare
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Vilken trevlig liten modell! Det enda som avslöjar skalan tycker jag är "handtagen", de skulle mått bra av att bytas mot metalltråd. Men det är klart - ett avkopplingsbygge är ju ett avkopplingsbygge och då är det kanske inte det första man vill kasta sig över!
Små rackarns handtag av plast: ibland sparar man faktiskt tid på att byta till metalltråd. När man lagat ett avbrutet handtag för tredje gången
innan man ens börjat måla då är det verkligen dags att byta till metalltråd.
/ Robin
Bästa pansarlokskommitèn, det är mycket tillfredsställande att ni gillade detta alster jag lade upp. Tackar ödmjukast Hälsa Anna Kanonina!
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.