JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48, klar s.15

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Janne.S
Inlägg: 2418
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:13

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av Janne.S »

Tack Björn :D
Tror nog vingen är generisk för alla versioner. ..därför du har positionsljus vid främre radarvarnarna.
Men jag tror väl det inre huset ska finnas på alla viggen...bara JA som har ett extra hus utanför den innersta och den är ju en sepatat del
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Janne.S
Inlägg: 2418
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:13

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av Janne.S »

Stefan Eriksson skrev:Följer med spänning bygget Janne ! Imponerande byggtempo du har !
Nu får allt postgubben leverera min byggsats för jag blir sugen...

Stefan
Tack Stefan :D
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
felle-j
Inlägg: 223
Blev medlem: 26 jul 2014, 20:07
Namn: Felix
Ort: Uppsala

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av felle-j »

Riktigt snyggt byggt och kul att se! Ditt bygge kommer användas som referens när man själv knåpar ihop en Viggen. :D
Janne.S
Inlägg: 2418
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:13

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av Janne.S »

felle-j skrev:Riktigt snyggt byggt och kul att se! Ditt bygge kommer användas som referens när man själv knåpar ihop en Viggen. :D
Tack Felix :D
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Björn Fransson
Inlägg: 3578
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av Björn Fransson »

Janne.S skrev:Tack Björn :D
Tror nog vingen är generisk för alla versioner. ..därför du har positionsljus vid främre radarvarnarna.
Men jag tror väl det inre huset ska finnas på alla viggen...bara JA som har ett extra hus utanför den innersta och den är ju en sepatat del
Puh! Det såg så gjutet ut, men det förstås, det var ju ditlimmat av ett proffs! :-)
Janne.S
Inlägg: 2418
Blev medlem: 26 jan 2012, 02:13

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av Janne.S »

Björn Fransson skrev:
Janne.S skrev:Tack Björn :D
Tror nog vingen är generisk för alla versioner. ..därför du har positionsljus vid främre radarvarnarna.
Men jag tror väl det inre huset ska finnas på alla viggen...bara JA som har ett extra hus utanför den innersta och den är ju en sepatat del
Puh! Det såg så gjutet ut, men det förstås, det var ju ditlimmat av ett proffs! :-)
LoL!
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av Henrik R »

Häpnad! Vilket grymt jobb. Som tur inte lika mycket jobb som ESCI, men tänker man efter så är det inte långt ifrån med alla moddar du gjort :-)
Vackert Janne!
Lennart 12
Inlägg: 1914
Blev medlem: 19 dec 2013, 16:46
Namn: Lennart Alvhult

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av Lennart 12 »

Instämmer, ett mycket fin jobb du gjort med din Viggen /Lennart
Draken74
Inlägg: 52
Blev medlem: 15 dec 2012, 22:04
Namn: Jonas Eriksson
Ort: Eskilstuna

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av Draken74 »

Kan bara instämma, grymt fint o trevligt arbete! Har fått ett exemplar hem med postgången...ska bara bli färdig med min kittyhawk Gripen...o min Tarangus A32A...sen så! :D
easy_company
Inlägg: 832
Blev medlem: 23 okt 2013, 21:59
Namn: Henrik Persson
Ort: Stockholm

Re: JA37Di Jaktviggen, Tarangus 1/48

Inlägg av easy_company »

Vilket jobb du lägger ner Janne, intressant bygge :)
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Skriv svar