Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Jag är lite bekymrad att jag inte fått ihop fler modeller detta år. Men efter en närmare eftertanke så är det så dåligt ändå med tanke på att detta år varit sjukt intensivt på andra levande plan.
Det är inte så mycket att säga egentligen. Mycket flyg blev det...Eller ja, ett fartyg också
En Dauntless i 1/48
En Devastator 1/48
En TBF Avenger i 1/48
En MD-80 vars öde nog vi alla minns, Dana Viking 1/144.
Kul urval, häftigt med trion Dauntless, Devastor och Avenger, sköna jetkärror ett makalöst monstrum till flytetyg och kul att se dig bygga civilt! Du ska vara nöjd med det här året!
Med tanke på att det inte är många som fått ihop Missouri över huvud taget och med tanke på nivån på bygget och målningen, tycker jag du kan luta dig tillbaka och vara rätt nöjd.
Dessutom tycker jag du skruvat upp dina målningsjobb ett snäpp eller två.
Det gäller framför allt Dauntlessen, Devastatorn och Mighty Mo.
Hatten av.
Det gå rykten på amiralitetet om din befordran....
F-101:an må vara ett Varm plats men resultatet är himelskt. Jag kollade även in bilderna på din blogg och den är riktigt fint målad och vädrad. Dessutopm gillar jag F-101, den ser ut som F-4:an smärtare och snyggare lillsyrra.