Första intrycket var väl sådär

Jäklar vad flash och gjutskarvar det var...

Sida 1 slutförd, skall bara vädras lite:

Kan inte lova att leverera något mästerverk eftersom jag är nybörjare. Men jag gör så gott jag kan och ska se till att ha så roligt som möjligt under vägen. Köpte lite ets från Eduard som jag ser fram emot.jfall skrev:Oj oj vad detta blir kul att följa kommer nog krävas ett antal timmar för att hinna klart. Se till att uppdateringarna dugar tät så ska jag heja hela vägen.
Om du är en mästare eller ej spelar mindre roll det roliga är att se en modell växa fram. Du lär dessutom hinna lära dig en hel del under projektets gång med tanke på hur omfattande det är.Falken skrev:Kan inte lova att leverera något mästerverk eftersom jag är nybörjare. Men jag gör så gott jag kan och ska se till att ha så roligt som möjligt under vägen. Köpte lite ets från Eduard som jag ser fram emot.jfall skrev:Oj oj vad detta blir kul att följa kommer nog krävas ett antal timmar för att hinna klart. Se till att uppdateringarna dugar tät så ska jag heja hela vägen.
Jo, plasten är - enligt standard Airfix-maner - väldigt mjuk. Det som hittills retat mig ganska mycket är de oerhört markanta gjutskarvarna. Det handlar om grov-avverkning på VARJE del.Robert A skrev:Har en bekant som pillar på samma modell.. han bygger i stort sett oob. Det enda han inte gillar är airfix val av plast som känns jäkligt mjuk. Plocka själv upp deras i 1:72 så ska följa bygget.