Snart dags för den andra. Först en slovak, på tur står en hajkäftad tjeck.
Hm... Jag stod och valde mellan MF och Bis. Vet egentligen inte varför jag fastnade för MF, en finsk hade inte varit dum, blir lite avis. Får helt enkelt köpa en låda till. De här bygger jag gärna igen!magnusf skrev:Jag hade inte tålamodet att maskera utan penselmålade min vilket tyvärr inte blev riktigt bra... Som revansch så har jag naturligtvis skaffat en sats till fast en annan variant, den ena är öronmärkt för vårt östra grannlands luftförsvar!
Hälsningar
Magnus
Hur är MiG-15? På de första utgåvorna var det rejäla sjunkmärken i vingarnas framkant som verkade svåra att fixa till. Hur ser det ut på din?SwedBear skrev:Ahh, jag har också köpt denna. Även deras Mig-15 och båda JU-52 i 1/144. Ska bli kul att följa och få inspiration till sina egna.
Ser väldigt fint ut på den utgåvan jag har. Inga sjunkmärken alls. Hela modellen ser välödigt fin ut med bra detaljering. Ser fram emot att bygga de två som ingår.Björn Fransson skrev:
Hur är MiG-15? På de första utgåvorna var det rejäla sjunkmärken i vingarnas framkant som verkade svåra att fixa till. Hur ser det ut på din?